1200 participants als Jocs Escolars del 2025
1200 participants als Jocs Escolars del 2025

Gavà ha celebrat, aquest cap de setmana, la cloenda de la 44 edició dels Jocs Esportius Escolars que enguany ha comptat amb uns 1200 participants d’una seixantena d’equips pertanyents a una vintena d’entitats entre escoles, clubs i associacions i s’han practicat les diferents modalitats esportives: futbol, futbol sala, bàsquet, handbol, voleibol, poliesportiu, escacs, rítmica, atletisme, entre d’altres.

L’organització ha destacat que aquesta temporada “s’ha incrementat el nombre d’esportistes perquè s’han recuperat algunes entitats i escoles que durant algun temps havien estat absents en la competició i a la vegada es consolida la presència creixent femenina».

Durant l’acte, celebrat a l’estadi de La Bòbila, es van lliurar les medalles de reconeixement a tots ells i es va gaudir d’una festa amb diversos inflables.

L’alcaldessa Gemma Badia s’ha mostrat satisfeta per “l’increment de participació general i del fet que, avui dia, del total un 45% siguin noies”. Badia ha assegurat que “cal fomentar l’esport de base com un pilar per fer exercici i salut, deixant de banda les pantalles que tant temps i atenció ens roba i, a la vegada, incidir en altres valors, com el treball en equip, la companyonia i l’esperit de superació, per sobre dels resultats. Així mateix, aquesta competició permet crear llaços amb altres infants i joves de fora de l’entorn habitual i conèixer altres disciplines que potser més endavant poden ser del seu interès». També va “agrair l’esforç que fan les famílies, sacrificant el seu temps lliure, per acompanyar els petits a les competicions”.

 

 

 

PUBLICITAT