Festival de Primavera

L’Associació de veïns de Les Colomeres organitza el seu tercer Festival de Primavera aquest proper diumenge, 31 de maig, a partir de les 17:00 hores al casal Municipal de Cultura American Lake. Serà un espectacle on hi conviuran diverses actuacions musicals i de ball, amb la intervenció destacada de Voces en Armonía, el grup vocal de l’entitat veïnal. A més, tindran també “una convidada de luxe”, tal i com Isabel Mora, presidenta de l’Associació de veïns de Les Colomeres, descriu a Mayte Povea: “És una gran amiga que, cada vegada que la necessitem, allà hi és”.

Lola Alfonso, coordinadora de Voces en Armonía, destaca de la seva banda que el grup té “molta variació en el catàleg musical, no cantem sempre el mateix, i podem fer boleros, o sevillanes o flamenc, per exemple. Cantem de tot”. Fa molts anys que el grup es vincula a l’entitat veïnal, i Alfonso està “molt agraïda a Isabel per donar-me l’oportunitat de fer el que més m’agrada, que és cantar”.

Segons Mora, les dues anteriors edicions del Festival de Primavera de Les Colomeres van ser un èxit: “Vam fer ple els dos anys, la gent ho va trobar molt divertit i no es va fer llarg per a ningú”. Però Mora destaca, per sobre de tot, que aquest festival els serveix per “donar veu a totes aquestes persones que tenen ansietats artístiques i necessiten desenvolupar-les en algun lloc, així que nosaltres els donem recolzament per tal que puguin tenir aquesta veu. I estem molt contents de fer-ho, ens agrada ajudar als demés”.

Per cert, els Bastoners de Gavà, que figuren al cartell d’aquesta Festa de Primavera, finalment “no podran actuar per problemes tècnics”, però Mora ens avança que “sí que hi seran a la festa del barri que es farà el proper 11  de juliol, i de fet s’estan preparant ja per aquesta actuació”. En aquesta festa del barri de juliol, ens avança Mora, entre altres coses “tindrem una xocolatada al matí per a tothom que vingui, sigui o no sigui soci, i al migdia farem una paella popular”.

Les entrades per aquest Festival de Primavera es poden adquirir a la seu de l’entitat a un preu de 3 euros. També estaran disponibles al mateix American Lake la tarda del diumenge 31 de maig.

Podeu escoltar l’entrevista sencera a Ràdio Gavà

 

 

PUBLICITAT