Gavà estrena el Cicle de Concerts als Terrats
Gavà estrena el Cicle de Concerts als Terrats

Gavà Hall Of Fame s’estrena com el nou Programa de Dinamització Musical de Gavà amb el Cicle de Concerts als Terrats. La primera cita tindrà lloc aquest dijous, 9 de juliol, a partir de les 20 hores a la terrassa del Museu i comptarà amb una doble actuació protagonitzada per joves veus del panorama musical com Candela Moore i Krysten Bain.

Les artistes

Candela Moore és una artista espanyola d’indie pop a qui li agrada barrejar diferents influències i sons d’altres gèneres com el rock alternatiu, synthpop, bedroom pop, pop urbà, entre d’altres, sense sortir de la línia indie. Les seves lletres parlen d’amor, nostàlgia, llibertat i emocions intenses sobre experiències que ha viscut amb un enfocament molt personal. Candela escriu sobre coses que la inquieten, amors que no podrien ser, vivències que l’han marcat i sobre històries alienes que l’ha commogut. El seu univers té un aire cinematogràfic inspirat en part per l’estètica dels anys 60 i 70. Fins ara ha publicat dos singles: una versió de “Chelsea Hotel” de Leonard Cohen i un tema original anomenat “Tu y yo”. Actualment està treballant en diverses cançons noves que sortiran aquest estiu, un d’ells es diu “Abans que te’n vagis” que sortirà el mes de juliol i Tsunami que sortirà al mes d’agost.

Krysten Bain és una artista independent que assumeix completament la composició, producció i barreja de la seva música, juntament amb la seva germana, Miriam. La seva proposta es mou entre el synthpop i l’electrònica melòdica, amb una narrativa íntima construïda a partir de sintetitzadors i textures envoltants. Durant el 2026 presenta CALIGO, el seu nou treball que consolida el seu univers sonor dins l’escena emergent.

Les entrades són gratuïtes però cal fer la reserva prèvia aquí.

PUBLICITAT