Durant la jornada es van fer conta contes per als petits.
Gavà s’omple de llibres i roses per celebrar Sant Jordi
Excepte els ruixats de la tarda, el bon temps va acompanyar durant tota la jornada on el centre neuràlgic de la festa es van concentrar a la Rambla amb nombroses parades i moltes activitats culturals
La Rambla s’ha convertit, un any més, en el centre de la festa de Sant Jordi a la ciutat amb les parades de venda de llibres i roses i la presència de moltes entitats de la localitat que han aprofitat per sortir al carrer i donar-se a conèixer. D’entre totes elles hi havia també les dedicades al foment de la cultura popular i que, a través d’un circuit, van exposar els seus elements més identificatius.
Durant tot el dia també es va poder conèixer, a través d’un estand instal·lat a la Rambla Vayreda, l’espai de les biblioteques amb jocs i taller per al petits, ambl’objectiu de promoure el gust per la lectura. A més, es va difondre la seva nova imatge representada pel ratolí Guspirus que tothom qui ho va voler va poder dibuixar i dels qual es van fer punts de llibre. També, entre les 13 i les 14 hores, es va fer l’activitat “Paraules encadenades” dedicades a la commemoració del IV centenari de la mort de Shakespeare i Cervantes amb una performance i lectures de textos escollits.
Davant de la plaça Josep Tarradellas, a l’escenari habilitat per a l’ocasió es van fer diferents espectacles. A les 11.30 hores el Cargol Barbut va representar la “Llegenda de Sant Jordi” i a les 12.30 hores Ruth Turuthutguiarà va guiar el conta-contes participatiu titulat “La veritable llegenda de Sant Jordi”. A les 18 hores, l’alumnat de l’escola Alba Massana va fer el seu concert de primavera.
La plaça Major, de la seva banda, va acollir els actes denominats: “Un Sant Jordi per la Pau” dins dels quals s’hi van encabir els tallers, contes i una exposició.
A la plaça d’Anselm Clavé, Flama i Caliu va fer sardanes amb la cobla Ciutat de Cornellà i, durant tot el dia, es va poder visitar el refugi antiaeri en una nova jornada de portes obertes.





