raquelsanitat

raquelsanitatRaquel Sánchez es mostra crítica amb les actituds d’ERC

El PSC de Gavà retreu a ERC manca de coherència i d’hipocresia

La primera secretària de l’Agrupació Socialista de Gavà, Raquel Sánchez diu que el partit independentista «passa» de les necessitats reals de la ciutadania

«Com a PSC volem acusar a ERC de Catalunya i de la nostra ciutat de l’absoluta manca de coherència, de l’hipocresia i de l’engany al que està sometent a tota la ciutadania». Així de contundents han estat les paraules de la primra secretària del PSC de Gavà, Raquel Sánchez que s’ha basat, per fer-les, en les darreres actuacions i manifestacions en l’àmbit sanitari del partit i del regidor d’ERC a la ciutat, Andreu Pérez Lorite.

 

«El darrer exemple d’aquest engany i hipocresia és de fa uns dies. Al Consell Comarcal es va presentar una Declaració Política demanant al govern de la Generalitat que inclogués en els pressupostos per al 2013 les previsions necessàries per començar a abordar les obres d’ampliació de l’Hospital de Viladecans. Doncs bé, el grup d’ERC va votar en contra i òbviament CiU. Ens sembla molt, molt greu aquest posicionament d’ERC de Catalunya que, de cara a la galeria diu una cosa i després quan l’ho ha de defensar a les institucions que toca, fa absolutament al contrari», argumenta Sánchez. Per a la dirigent socialista «la seva connivència total i absoluta amb CiU els està fent perdre de vista quins són els interessos reals de la nostra ciutat».

 

Raquel Sánchez també s’ha referit a la insistència del portaveu del grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Gavà, Andreu Pérez Lorite «de demanar que l’Ajuntament renuncii a la previsió del tercer CAP, previst a Ponent, i que es substitueixi per un altre equipament sanitari, a Gavà Mar. Li està dient no a un equipament que està garantit, que ja està acordat, que està inclòs dintre del mapa sanitari de la nostra ciutat. Vol que la Generalitat el tregui i el substitueixi per una altre que ni està acordat ni està inclòs al mapa sanitari», explica indignada Sánchez qui afeix contundentment: «Pensem que la deriva que està adoptant ERC a la nostra ciutat és inadmissible i li demanem coherència i que defensi els interessos de Gavà i dels seus ciutadans i ciutadanes».

PUBLICITAT