El Bàsquet Gavà s’ho jugarà tot aquest dissabte si vol optar a la final
Carles Company: “Hem fet el pitjor partit de tota la temporada”
El CB Gavà ha perdut, aquest diumenge, per 58 a 64, contra el Ramon Llull en el partit d’anada de les semifinals per la disputa per la Lliga
El Sènior 1 Masculí del Club Bàsquet Gavà ha perdut, aquest cap de setmana, a casa, per 58 a 64, contra el Ramon Llull en un partit que, segons precisa el seu entrenador, Carles Company, “va ser el pitjor de la temporada”. El matx, el primer dels dos de semifinals per la disputa per la lliga, “va ser difícil des del principi”. El Gavà, segons admet Company, “va sortir descentrat i, això, l’adversari, que té homes molt bons ho va aprofitar”. Els blaugrana van estar especialment desencertats. “Vam fallar 20 tirs lliures, mentre que ells van estar brutals en tirs de tres, amb un encert del 44%. Ells van sortir molt motivats, mentre que nosaltres van estar fluixos en el joc dels bases”.
Company però, és optimista de cara al patit de tornada, que es jugarà dissabte a la seva pista, a les 18 hores, perquè, segons entén el tècnic “6 punts no són una renda excessiva i en pitjors places hem torejat” i ha explicat que “l’equip té prou qualitat per fer un bon paper, i si nosaltres estem bé no tenim perquè preocupar-nos”. També és conscient que “hi haurà força pressió ambiental però per nosaltres no és un problema, fins i tot ens pot servir de motivació”.
De cara al proper matx, Company espera “poder recuperar el nivell que ens és propi” i poder comptar amb Ibe, un dels homes claus de l’equip, que, en aquest passat enfrontament, ha patit un esquinç. Tot i així, i segons explica el míster, “estic convençut que tal i com es cuida i la seva entrega es recuperarà per diumenge”.





