Gavà en Comú ha fet arribar una nota de premsa a través de la qual reclama el retorn dels “patis oberts”, consistent en obrir els patis d’algues escoles públiques de Gavà fora de l’horari lectiu, especialment els caps de setmana i els mesos d’estiu. Segons la formació local aquesta iniciativa “és necessària per la carència que tenen els infants i joves en instal·lacions per a la pràctica d’esport sense haver de fer-se soci d’algun club, amb el lògic cost econòmic que això suposa ja que a Gavà no tenim pistes obertes en condicions per la pràctica d’esports d’equip com el futbol sala o el bàsquet”
Gavà en Comú lamenta que “amb els anteriors governs socialistes, aquesta idea es posés en marxa només com una acció de propaganda durant un curt període de temps i després desapareix” i entén que “seria especialment valuosa durant els mesos d’estiu perquè donaria més seguretat als infants i joves, perquè, encara que estiguin tancats, molts infants i joves acaben saltant les tanques, amb el perill d’accidents que això suposa”.
Gavà en Comú no entén les raons per les quals “l’equip de govern no dona facilitats per a la pràctica de l’esport quan presumeix de tenir-ho com una prioritat” i recorden que “hi ha gent que no es pot permetre econòmicament que els seus fills i filles practiquin lesport en qualssevol dels diferents clubs esportius de a ciutat”





