El Futbol Sala Gavà cerca espònsors per les seccions femenines. L’entitat esportiva està planificant ja la propera temporada 2025-2026 i està buscant espònsors que podrien aparèixer a les samarretes d’escalfament als partits dels dos equips femenins, tot i que no tanquen la porta també al primer equip masculí.
Però es volen centrar en els femenins perquè, segons ens explica el president de l’entitat, Iván López, “volem donar un impuls important als equips femenins. El primer equip masculí al final va fent, però la secció femenina és un projecte nou que acabem d’iniciar, enguany tenim dos equips i la intenció és que de cara a la temporada 2025-2026 hi hagin dos més, i necessitem donar-li una mica de qualitat”. El Futbol Sala Gavà té actualment dos equips femenins sènior i “un d’ells va tercer a la lliga, el que és una brutalitat sent el seu primer any”.
El club apel·la sobretot a “empreses locals que vulguin donar un salt de qualitat pel que fa a la seva imatge, i al mateix temps que vulguin ajudar al club”. López recorda que esponsoritzar al Futbol Sala Gavà és també un benefici pels patrocinadors ja que “es donaran a conèixer més a nivell local, el club és una entitat molt reconeguda a Gavà amb més de 40 anys d’història. També hi haurà un impacte directe sobre les 215 famílies del club, i per aquest motiu crec que el retorn pot ser positiu pels patrocinadors”.
Hi ha diferents opcions d’esponsorització però el club “s’adapta al que es vulgui aportar. Ara mateix, l’espònsor que ajuda menys ho fa amb 1.500 euros per temporada, però tot depèn del que es vulgui aportar i la veritat és que qualsevol ajuda és bona”.
Els diners d’aquests possibles espònsors vindrien molt bé al Futbol Sala Gavà ja que, segons ens explica López, “l’Ajuntament de Gavà actualment no ens ofereix els espais que necessitem per poder entrenar en espais interiors, i els dos equips sènior femenins només poden entrenar en pistes exteriors. Això complica el treball en dies de pluja, per exemple, i aquests equips actualment estan entrenant a pistes tancades de col·legis o llogades”. López destaca que “aquests lloguers són força cars, al voltant de 80 euros l’hora, i això suposa una despesa per temporada al voltant de 10.000 euros, per la qual cosa és tan important poder aconseguir aquests espònsors”.





