El dissenyador de joies gavanenc, Abraham Vázquez, ha estat guardonat amb el Premi Nacional a la Moda i l’Excel·lència Empresarial Prenamo 2020 en la categoria de “Complements de moda, joia d’autor”.
El lliuramemt de les distincions que organitza la Asociación Nacional de Nuevos Diseñadores ANDE va tenir lloc dijous passat a Madrid i per a Vázquez ha resultat “un orgull i un honor que el comitè de selecció hagi proposat la meva nominació”. Vázquez també ha volgut fer extensiu l’agraïment “a totes les persones, amics, companys, clients i família, que durant aquests 33 anys creant joies màgiques, m’han ajudat a complir el meu somni de donar valor a la meva passió, a la creació de joies d’autor”.

ANDE és una entitat sense ànim de lucre, la finalitat de la qual és la promoció i divulgació del treball dels nous talents de la moda d’Espanya. Aquests premis, que van sorgir en plena crisi del sector de la moda com a al·licient i distinció d’aquelles marques referents per als nous emprenedors i pocs anys s’han consolidat en poc temps.
Els guardons reconeixen diferents professionals en moda en el vestir, complements de moda, comunicació, arts Escèniques, arquitectura, usos i costums i solidaritat.