Admesos per optar als pisos de compra de can Ribes
Promoció de pisos a can Ribes

L’IMPSOL ha publicat les llistes provisionals de sol·licitants admesos per optar a un dels 74 pisos de preu protegit i en opció de compra de la promoció que s’està construint al barri de can Ribes de Gavà. Respecte als habitatges de lloguer recordem que la relació d’admesos ja es va fer pública ara fa uns dies i també es va avançar que el sorteig dels mateixos es faria el dia 19 de juliol

Per a més informació o dubtes cal que us adreceu a l’IMPSOL, al telèfon: 93 506 95 95 o al correu impsol@amb.cat.

Els pisos

En total s’estan fent 136 habitatges dels quals 74 seran de compra i 62 de lloguer de 3, 2 i 1 dormitoris, que es preveuen acabats ja aquest estiu. Cada estança estarà envoltada d’espais de transició cap a l’exterior: a la façana amb un balcó corregut d’1,3 m, i cap al pati –i de manera quasi simètrica– amb espais corredor que actuen com a galeria.

Els espais de circulació es converteixen en espais complementaris d’1,60 m on s’inclouen els banys i l’emmagatzematge, o que poden ser annexats a les sales. També hi haurà 140 places d’aparcament i un local comercial.