El diumenge 26 d’octubre de 2025 la ciutat acull la David Lloyd Mitja Marató de Gavà amb inici a les 9 hores des de l’avinguda de Joan Carles I i finalització a l’Estadi Municipal la Bòbila, la qual cosa implicarà nombroses afectacions al trànsit
Talls de carrers al nucli urbà
- Av. Joan Carles I, entre les rotondes dels carrers Sant Pere i Apel·les Mestres, de
6:20 a 9:15 hores. - Carrer Sant Pere, entre les rotondes de l’av. Joan Carles I i pl. Balmes de 6:20 a
12:00 hores. - Pont de la carretera C-234 i la C-32, de 8:45 a 9:15 hores. Caldrà utilitzar les
sortides de Viladecans i Castelldefels. - Carretera Santa Creu de Calafell, zona estació i Riera Sant Llorenç de 9:45 a
11:35 hores. - Zona Rambla, Illa de vianants i carrer Sant Pere, de 9:45 a 11:45 hores.
Entrada al pàrquing de la pl. Balmes pel carrer Centre amb Montflorit,
circulació amb prioritat invertida de 9:45 a 11:45 hores
Talls de carrers al parc agrari i Gavà Mar
- Afectacions a la zona de Gavà Mar de 9:15 a les 11 hores.
- L’avinguda del Mar entre la rotonda de B-210 (Can Torelló) i camí de la Pineda
sentit Gavà tallada de 9 a 11 hores. Caldrà utilitzar el camí de la Pava o entrar per les poblacions de Viladecans (camí del Mar) o Castelldefels (canal Olímpic). - De l’avinguda del Mar fins a Castelldefels, de 9:30 a 10:45 h. Sortida pel carrer Cubelles sentit Castelldefels.
- Avinguda del Mar sentit Gavà, entre les rotondes de la Pineda i Can Torelló,
de 9 a 11 hores. Caldrà accedir a Gavà pel camí de la Pava. - A partir de les 10:15 hores, l’accés a la C-31 serà pel carrer Calafell-carrer Tellinaires fins al carrer Premia.
- De l’avinguda del Mar fins al límit amb la població de Viladecans, afectacions de 9:15 a
10:15 hores. Entrada a la C-31 sentit Barcelona s’haurà de fer pels carrers
Premià amb Begur. El canvi de sentit es farà per la sortida de Viladecans –
Filipines.
Talls de carrers a la zona industrial i parc agrari
- A la zona agrícola de Gavà hi haurà afectacions de 9 a 10:15 hores, als camins de les Parets a la Murtra, Soberano de Baix i Mallola de Baix.
- Instal·lació de Can Torelló quedarà tancada a la circulació de 8:45 a 9:15 hores. A partir de les 9:15 hores els vehicles podran entrar, però no podran sortir fins a les 10:00 hores. A partir de les 10:00 hores es podrà circular sentit Gavà Mar, per poder agafar la C-31 i entrada a Gavà pel camí de la Pava.
- Avinguda Bertran i Güell i polígon del Regàs de 9:40 a 11:30 hores. S’haurà d’entrar per Viladecans.
Afectacions al servei de bus
- Línies L82 i L85
- Parada provisional Línies L82 i L85
- Línies L94 i L95
- Línies L96 L97 i L99
- Línia L80
- Parada provisional línia L80
- Respecte les línies GA1 i GA2, no hi haurà servei
Tota la informació sobre la Mitja clicant aquí





