Gavà celebra aquest diumenge, 17 de març, la ja esperada calçotada popular organitzada pel Gremi de Restauradors amb la col·laboració de la Cooperativa Agropecuària i l’Ajuntament.
L’activitat, que tindrà lloc al Parc de la Torre Lluc servirà, per posar el punt final a la Ruta del Calçot, on una vintena de bars i restaurants de la nostra ciutat han ofert, des de finals de febrer, tapes, platets i menús, a preus populars, amb el calçot de Gavà com a ingredient protagonista. Així mateix, també hem gaudit d’un parell de showcookings d’elaboració de tapes al Mercat de Pagès dels dissabtes de la plaça Major.
La festa de diumenge començarà a les 11 hores i hi haurà la possibilitat d’assaborir algunes de les tapes de 5 dels restauradors participants en la Ruta del Calçot. També es farà un showcooking, hi haurà música ambient amb Dj. i altres activitats. A partir del migdia es començarà a servir el dinar, el tiquet del qual té un preu de 15 euros, i inclou una teula amb 8 calçots i salsa romesco, una botifarra a la brasa amb una llesca torrada de pa pagès, beguda i crema catalana. Els tiquets es poden adquirir als restaurants La Pineda, Al Karbon Urban Grill, al Cafè Teatre i també allà mateix.
L’activitat compta també amb la col·laboració de WOW Gavà que sorteja 10 tiquets pel dinar entre els clients que hagin fet compres en els establiments associats.





