Mapa amb les localitzacions de les exposicions.
Exposicions a bars i restaurants de la ciutat
Diferents artistes de Gavà mostren, des d’aquest dijous, coincidint amb l’inici de la Festa Major, i fins el 31 de juliol, les seves obres en 9 locals diferents
“Barts” és una proposta conjunta de l’Associació d’Artistes Plàstics de Gavà i l’Ajuntament de Gavà per fomentar la difusió i promoció de projectes artístics amb la finalitat que la cultura i l’oci comparteixin espai i temps. La proposta es concreta en la programació d’un cicle d’exposicions en 9 locals, bars i restaurants de la ciutat que arrenca aquest dijous, amb l’inici de les festes de Sant Pere, i s’allargarà fins el 31 de juliol.
El Cafè Bar Tàndem acollirà l’exposició col·lectiva dedicada a la fotografia i al realisme figuratiu amb obres de Xavi Cabo, Merche Catalina i Anna Ruiz. A Lluch Sis, l’espai es dedicarà a paisatges urbans i rurals amb creacions de Mercedes Carames, Jesús Santos i Sonia Plaza. Al Tinc Gana, José López Mercedes Carames i Jesús Santos mostraran paisatges i figures, mentre que a la Taberna de la Rambla les protagonistes seran les flors i els retrats amb aportacions d’Encarna Toledo i Sonia Plaza. A Cafeteria l’Espressso, Encarna Pascual, Monika Töpfer i Neus Pino exposaran collages i tècniques mixtes, al Forn del Barri, Maria José Sánchez mostrarà paisatges i a l’Agnès la natura i els bodegons hi tindran el seu recó amb obres d’Alba Zambrano i Montse Ferre. El Rodamon exposarà gravats i dibuixos amb Jaime Lafuente i José Benito i l’Ateneu Popular La Màquia tècniques mixtes amb Marta Artoles i Neus Pino.





