cup-gava-231014

cup-gava-231014Un dels moments de l’assemblea.

La CUP de Gavà fa les primeres passes

De moment ja s’ha celebrat la primera assemblea oberta a la seu de L’Ateneu Popular La Màquia per tal de començarà perfilar el projecte

L’Ateneu Popular La Màquia de Gavà ha acollit una assemblea oberta per valorar la possibilitat de crear una Candidatura d’Unitat Popular (CUP) a Gavà. La decisió de l’assemblea va ser fer les primeres passes per constituir-la. Així, segons el membre de La Màquia i militant d’Endavant, Jordi Casanova “a part de tenir l’Ateneu i una organització de joves ara reflexionem sobre si el moment idoni de passar a fer un treball més institucional i de quina manera”.

 

Aquesta primera trobada esdevé doncs, el primer pas per crear una eventual CUP a Gavà. Tot i això, i segons precisa Casanova “seran els propis implicats en la seva formació els qui decidiran quan es materialitza la candidatura. Per això, hores d’ara, no tenim decidit si ens presentem a les municipals. Caldrà veure com evolucionem, quants som i els tempos”.

 

Després de decidir que es treballarà en el projecte, l’assemblea precisa que el proper pas serà prendre art en la territorial de la CUP per començar a constituir-la.


PUBLICITAT