Avui dijous, 4 de gener, és l’últim dia que es por visitar el campament reial que està instal·lat, com és habitual, al jardí del Museu de Gavà. Allà es pot entregar la carta als carters reials, que la faran arribar a Ses Majestats els Reis Mags d’Orient.
El campament reial inclou diferents espais amb una sèrie de dinamitzacions i animacions destinades a ser gaudides en família. Allà us trobareu, a més evidentment dels carters, al Pam i a la Pipa i al Xumet, i també hi haurà un photocall, entre altres activitats.
Per poder visitar als carters reials i deixar-los la carta cal disposar d’una entrada que s’ha d’haver aconseguit prèviament el passat desembre. Tot i això, cal recordar que es reservaran alguns torns per a la darrera franja horària de cada jornada destinats a la gent que hagi tingut dificultats a l’hora de reservar entrada prèviament. Si és aquest el vostre cas, cal que us adreceu al punt d’informació del campament dels carters situat al parc de la Torre Lluc.
L’entrada és grupal per a un màxim de 6 persones, i en cada grip pot haver com a molt dos adults acompanyants. Cal presentar-se a la porta d’accés al campament dels carters reials 15 minuts abans de la cita assignada. No cal venir abans, una recomanació força important ja que d’aquesta manera s’intenten evitar aglomeracions i cues.
També es pot fer el recorregut complet pel campament reial sense visitar als carters ni entregar la carta. En aquest cas, no cal entrada però l’aforament és limitat. Si s’opta per aquesta darrera opció s’ha d’entrar pel Museu de Gavà, mentre que els que sí que disposin d’entrada per entregar la carta han d’accedir pel parc de la Torre Lluc.
El campament reial es pot visitar avui dijous des de les 16:30 i fins les 21:00 hores.





