PLANTILLA-BASQUET-2014

PLANTILLA-BASQUET-2014

El CB Gavà comença la lliga amb una severa derrota

El conjunt que entrena Jordi Cornellà ha caigut, per 91 a 50, aquest dissabte, a la pista del Sitges, en un matx on l’equip va estar descol·locat de principi a fi

El Sènior 1 Masculí del Club Bàsquet Gavà ha patit un seriós correctiu aquest cap de setmana, en la primera jornada de lliga a Primera Catalana, per 91 a 50,a la pista del Sitges. El conjunt que entrena Jordi Cornellà va ser molt inferior des del primer minut de partit, i el Sitges, que segons el míster blaugrana “és un dels conjunts més forts del grup i un clar aspirant a l’ascens de categoria”, “es va mostrar més ambiciós i agressiu i amb un alt grau d’encert. Nosaltres, en canvi, vam fallar en tot des del principi , i ens vam passar per sobre. No vam saber reaccionar”, Afegeix el tècnic gavanenc.


L’equip, tot i que va acabar l’encontre sense lesionats, sí que anímicament ha quedat tocat, i aquest dimarts es reprenen els entrenaments amb l’objectiu de recuperar la moral.

 

El CB Gavà mirarà de refer-se doncs, aquesta pròxima jornada rebent, a casa, la visita de la Palma, un conjunt del qual, segons Cornellà, “no tenim gaires dades encara perquè és bastant nou”.

 

El matx es disputarà al pavelló de Can Tintorer de Gavà, aquest dissabte, a les 16.15 hores.


PUBLICITAT