Escut del CB Gavà.
El Bàsquet Gavà visita el Castellar
Després de la folgada victòria assolida el passat cap de setmana contra el Sant Pere, el conjunt blaugrana afronta el que serà el darrer partit de la primera volta
El Sènior 1 del Club Bàsquet Gavà es prepara, aquesta cap setmana, per afrontar el seu proper desplaçament, dissabte, a la pista del Castellar. L’equip que dirigeix Carles Company afronta aquest matx, que esdevé el darrer de la primera volta, amb la moral alta després de la clara victòria aconseguida, dissabte passat, per 61 a 36, contra el Sant Pere.
Segons el tècnic gavanenc, Carles Company, “es tracta d’un adversari complicat perquè és un conjunt històric de Copa. A més, conec a molts dels seus jugadors de quan jo hi feia d’entrenador. Aleshores eren cadets, però ara estan al primer equip i puc confirmar que tenen qualitat. Ells porten dues victòries més que nosaltres i haurem d’anar a per totes. Nosaltres hem d’aspirar, com a mínim a competir en tots els partits i és vital poder guanyar-ne un fora de casa”.
Company es mostra satisfet amb el rendiment dels seus homes i precisa que «durant els entrenaments els jugadors ho donen tot i apliquen tot el que se’ls ha dit. Per tant, si això no resulta no serà per culpa seva sinó perquè les armes que els hem donat no són les adequades”
Sobre les millores en el joc d’equip Company destaca “la bona tasca de conjunt que es fa en defensa” i lamenta que “l’assignatura pendent segueix essent l’excessiva pèrdua de pilotes”.





