bicicletada solidària
Badia, tot just abans de la sortida de la bicicletada solidària

La bicicletada solidària que ha organitzat aquest matí la Policia Municipal de Gavà ha aconseguit aplegar gairebé 100 donacions. Així ho ha anunciat l’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia, tot just després de la sortida que ha tingut lloc a tres quarts de deu del matí des de la prefectura gavanenca: “Aquestes donacions demostren que hi ha molta gent implicada no només en la celebració dels 100 anys de la Policia, sinó també de manera solidària en la col·laboració en els actes que s’estan fent emmarcats en aquest centenari”. Els diners aconseguits amb aquestes donacions aniran destinats a l’Institut Guttmann, exactament igual que el que es recapti en la resta d’activitats que la Policia Municipal organitza enguany per celebrar els seus 100 anys de vida.

L’alcaldessa ha volgut “agrair la implicació de tota la Policia ja que, tot i que hi ha un comitè d’organització, la veritat és que tot el cos s’hi ha bolcat”. Badia també ha agraït la col·laboració de tots els participants que han pres part en aquesta bicicletada solidària ja que, “estant aquí avui, han demostrat precisament aquesta solidaritat i aquestes ganes de celebrar els 100 anys de la Policia Municipal”.

Badia, que ha posat en valor que aquesta bicicletada forma part del programa d’actes de la Festa Major de Sant Pere, ha recordat tanmateix que el 15 de setembre la Policia organitzarà una altra activitat solidària, en aquest cas una caminada: “Totes les activitats que està organitzant enguany la Policia Municipal tenen a veure amb l’activitat física, però també tenen a veure amb la transparència i amb mostrar com és realment la Policia de Gavà, com funciona, i això ens transmet a tots molt orgull”.

bicicletada solidària
Així ha estat la sortida der la bicicletada solidària
PUBLICITAT