A la Generalitat tenim un govern dividit perquè els partits que l’integren, PDeCAT i ERC, només pensen en les pròximes eleccions catalanes. Els partits que el formen no confien l’un en l’altre i estan provocant un inestabilitat política i institucional que perjudica els interessos de les catalanes i els catalans. Mentrestant, no s’està en la millor condició per governar el país, ja que s’estan deixant de costat les necessitats i interessos dels catalans i de les catalanes.
Parlem de desequilibris en necessitats com les beques menjador, les inversions escolars i la protecció social, drets sobre els quals la Generalitat té competències, però que desatén. D’oportunitats de millora econòmica i social que es perden. Però davant d’aquest desgovern, el PSC ha aconseguit aprovar esmenes al Pressupost de la Generalitat per millorar Gavà. Com ara, la construcció del 3r centre d’atenció primària, la reobertura del servei d’urgències al CAP 1, un nou servei de radiologia, reobrir el servei del dispensari de salut a Gavà Mar, recursos per a l’aplicació de la Llei de barris i per a la construcció de places de llars o centres residencials per a persones amb discapacitat intel·lectual.
Des de Gavà instem que el Govern de Puigdemont i Junqueras sigui responsable i faci efectius aquests compromisos marcats al seu Pressupost.