Miguel Ángel Ibáñez.
C’s recull les inquietuds de la ciutadania
El portaveu de la formació a Gavà, Miguel Ángel Ibáñez, explica que “estem recollint les propostes de la gent per incloure-les en nostre al programa electoral”
C’s: Partido de la Ciudadanía de Gavà continua amb la seva campanya de recollida de propostes i queixes de la gent. Amb el lema: “Ciutadans t’escolta”, el portaveu de la formació, a nivell local, Miguel Ángel Ibáñez, explica que “ens situem diferents dies en diferents indrets. Per exemple, els dimarts a la confluència de l’avinguda Eramprunyà amb el carrer Gaudí, en el dia de mercat ambulant, i muntem una carpa des d’on repartim fulletons perquè els vianants escriguin que els preocupa i que consideren que s’hauria de millorar de manera prioritària a Gavà”.
Ibáñez afirma que “amb aquesta informació, que després analitzarem prepararem el nostre programa electoral per a les municipals del mes de maig”.





