La Colla Castellera de Gavà no ha volgut faltar la cita amb la Festa Major de Sant Pere i aquest dissabte va trobar-se a la plaça de Josep Tarradellas acompanyats, com és habitual pels grallers de l’Anguila, i també per la colla dels Encanats de Begues, que va ajudar a fer pinya. En aquesta ocasió també hi van participar els gegantons i el grup de percussió Set de Ritmes.
El grup va aixecar diversos pilars, la torre i un 3 de 5 amb l’objectiu de continuar mantenint viva aquesta tradició a Gavà, i també la mateixa entitat, la qual, segons admet el seu president, Francesc López, «no estem en el millor moment perquè falta gent i amb prou feines arribem als mínims exigits per la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya. Espero, però que puguem sortir-nos. Només necessitem una miqueta més de presència al municipi, fer-nos notar més i per això intentem sempre participar en tots els esdeveniments, com el Correbars, el Xerinolis o la Holi».
López fa una crida a sumar-se al grup i explica que els cal «molta canalla perquè els infants que van entrar fa dos anys han crescut. Pel que fa a la pinya, si bé és que hi ha gent forta i que aguanta, en necessitem més per no dependre de l’ajuda d’altres colles, com que almenys el segon i el tercer cordó siguin nostres, com a mínim».
Aquí podeu consultar tot el programa d’actes de la Festa Major





