El Club Futbol Gavà no ha pogut passar de l’empat a zero gols en el seu compromís del passat cap de setmana contra la Unió Esportiva Rapitenca. Els de José Manuel Serrano van fer un partit disciplinat però el gol se’ls va resistir i a La Bòbila només es va quedar un punt.
L’entrenador del Gavà, tot i aquest empat, destaca que “només vam sumar un punt però realment vam fer mèrits per guanyar, portem de fet algunes setmanes que fem aquests mèrits però al final la manca de definició ens està perjudicant”. Serrano creu de fet que “en línies generals vam ser superiors a la Rapitenca, vam generar moltes arribades a l’àrea i crec que possiblement va ser el millor partit que hem fet a La Bòbila”.
El tècnic gavanenc torna a insistir en que es va fallar “en la finalització però de tothom, no només dels davanters, que arriben segurament més que els demés però ningú va poder fer com a mínim un gol que ens donés la victòria”.
Serrano, doncs, molt satisfet amb el partit i en realitat amb la progressió de l’equip: “setmana a setmana he vist que anem creixent, que cada vegada som més consistents en defensa, pràcticament ens fan un o zero gols i en atac a excepció del dia del Balaguer ens està costant una barbaritat materialitzar, però en línies generals el grup crec que porta una trajectòria ascendent important”.
Amb aquest empat, el Gavà es manté a la zona baixa de la classificació del Grup 2 de Primera Catalana. Els de Serrano són catorzens amb 7 punts, a les portes justament de la zona de descens directe de categoria que obre el C.F. Lleida Esportiu Terraferma B amb 6 punts.





