Castellano, a la dreta de la imatge, en una de les taules.
Ramon Castellano: “m’omple de satisfacció el civisme i il·lusió amb què s’ha viscut la jornada”
El regidor i portaveu el grup municipal de Convergència i Unió a Gavà, Ramon Castellano, que durant aquesta jornada ha format part d’una de les 22 meses constituïdes a l’institut Calamot, ha volgut expressar la seva “alegria i gran satisfacció pel civisme amb què s’ha desenvolupat aquesta jornada” i per “la manera festiva, il·lusionant i tolerant amb què l’ha viscut la ciutadania. Poques vegades havia vist aquest grau d’emoció en un procés participatiu”.
Castellano també ha volgut “denunciar actituds com la del Partit Popular o C’s, que fins el darrer moment han intentat impedir que la ciutadania pogués expressar-se lliurement amb amenaces d’il·legalitat quan aquest procés és del tot legal”
Ramon Castellano ha conclòs la seva intervenció “felicitant tots els gavenencs i gavenques que han participat avui de manera lliure”





