fita-petjada-151015

fita-petjada-151015Un dels moments de la trobada amb Real.

Antoni Real presenta a Gavà la seva obra “Salnitre”

L’acte, celebrat a la biblioteca Josep Soler i Vidal ha estat organitzat pel club de lectura de l’UME dedicat a la literatura de muntanya

La biblioteca Josep Soler Vidal ha acollit la visita de l’escriptor Antoni Real que ha estat convidat pel club de lectura Fita i Petjada de l’UME per parlar de la seva obra Salnitre, una novel·la que, a partir de la fictícia idea que la muntanya de Montserrat es va desfent la protagonitzen nou curiosos visitants i el seu guia que, mentre exploren les misterioses i inhòspites coves de Collbató, es veuen sorpresos per un incident de dimensions considerables que els obligarà a fer una visita a les coves molt més entretinguda del que en principi preveien.

 

En un escenari d’estalactites i estalagmites mil·lenàries, envoltats de ratpenats i de foscor, aquest grup de deu persones de distintes nacionalitats tindrà molt de temps per compartir. I en la penombra afloraran llegendes, històries no revelades, fantasies, amors, alegries, pors, desesperació, resignació… i potser el gran secret de tot plegat.

 

Antoni Real (Barcelona, 1959) és periodista, escriptor i guionista. Fa més de trenta-cinc anys que treballa en premsa, ràdio i televisió. Des de 1986 dirigeix i presenta un dels programes més antics de Televisió de Catalunya, Temps de neu i des de 2002, Temps d’aventura. Els seus reportatges televisius han estat reconeguts amb diferents premis nacionals estatals i internacionals.

PUBLICITAT