Concert benèfic contra el Parkinson
Concert benèfic contra el Parkinson

Quatre grups ben diferents s’apleguen aquest dissabte, 22 d’abril, al casal de l’American Lake de Gavà per fer un concert solidari que recaptarà fons per a la lluita contra el Parkinson. Musicalment, els grups Stoc de Coc, Soulmates, Atarax de Viladecans i Opus Pain de Castelldefels i Barcelona tenen poc en comú, però tots ells se sumen per aquesta bona causa.

La idea va sorgir fa un parell de mesos per part d’un dels membres d’Stoc de Coc, l’Albert Contel, qui justament pateix aquesta malaltia i segons precisa “quan vaig proposar-ho els meus companys de banda immediatament van dir que sí. A partir d’aquí vaig cercar la col·laboració d’altres grups amics i el permís de l’Ajuntament”.

Joan Albert de La Peña, músic d’Stoc de Coc, ha volgut fer “una crida a tothom perquè vingui, no nomé perquè ens ho passarem molt bé, sinó també perquè se solidaritzi amb aquesta acció ja que és important que segueixi amb la recerca per curar aquest mal”.

L’entrada per al concert, que començarà a les 18 hores i tindrà unes 4 hores de durada, serà gratuïta i la recaptació es farà amb la venda de begudes a la barra de bar que muntarà Bals Distribució, amb aportació en efectiu a la caixa de recaptació que hi haurà allà mateix o amb donatius al compte corrent ES98 0081 5572 2600 01192126 que dedicarà tot allò aconseguit a la investigació .

Tots els diners que s’aconsegueixin aniran a la fundació Degén.

Escolta l’entrevista sencera a Ràdio Gavà