
Ibáñez, aquest matí al barri de Gavà Mar
C’s demana que l’Ajuntament s’impliqui en la resolució del conflicte del soroll dels avions
Miguel-Ángel Ibáñez espera que l’aplaçament del judici serveixi per acabar amb aquesta problemàtica del barri de Gavà Mar
Davant de l’ajornament fins el maig del judici contra Aena pels sorolls dels avions, el portaveu gavanenc de Ciutadans-Partido de la Ciudadania (C’s), Miguel-Ángel Ibáñez, ha demanat a l’Ajuntament que “s’impliqui a través de l’OMSA, l’Oficina Municipal de Seguiment de l’Aeroport, donant suport a les associacions de veïns que han presentat aquesta querella”. Ibáñez considera que “és important aquesta implicació de l’Ajuntament per tal de millorar la qualitat de vida dels veïns de Gavà Mar que patim el soroll, sobre tot quan es fan els aterratges des de Castelldefels però també en determinats enlairaments d’avions molt grans que sembla que els hi costa girar cap a mar i l’alçada amb la que passen per sobre del barri amb els motors completament accelerats és del tot inacceptable”.
El regidor de C’s espera a més que aquest endarreriment del judici “sigui per una bona causa i que es pugui arribar a un acord”.





