Cs força que es tripliqui la partida destinada a asfaltat de carrers
Cs força que es tripliqui la partida destinada a asfaltat de carrers

El portaveu de Ciutadans-Partido de la Ciudadanía (Cs), Miguel Ángel Ibáñez, s’ha felicitat aquest matí per l’augment de la partida d’asfaltat de carrers que contemplen els pressupostos de l’Ajuntament de Gavà per aquest 2018.

Ibáñez ha destacat d’aquest augment que “una de les condicions per tal que el nostre grup s’abstingués, i així permetre l’aprovació dels pressupostos, va ser que es tripliqués la partida destinada a asfaltat de carrers, que enguany doncs passarà de 100.000 euros a 300.000 euros”.

El portaveu de Cs és conscient de que “amb 300.000 euros tampoc es poden arreglar tots els carrers de Gavà que ho necessiten”, però al menys aquest “és un primer pas per anar regularitzant aquesta situació”.

Ibáñez ha posat com exemple els carrers de Gavà Mar, on “a més de tots els danys que podem veure als carrers provocats per les arrels dels pins, els problemes d’asfaltat contribueixen també a que, en dies de pluja com avui, l’aigua no pugui arribar al clavegueram i tinguem autèntiques piscines”.

El regidor taronja tampoc ha deixat passar l’oportunitat per recordar que “al carrer Arenys hi ha una situació concreta on s’hauria de fer una intervenció ràpida ja que hi ha dues tapes de clavegueram on l’asfalt s’està obrint i tenim risc de que la tapa caigui, i quan caigui tindrem una inseguretat molt important”.