Una de les actuacions de la vetllada.
Nit de dansa a l’auditori Marc Grau
Divendres es va poder gaudir d’una agradable vetllada amb actuacions diverses organitzades, un any més, perl’entitat local Amics de la Dansa
L’auditori Marc Grau, del parc del Mil·leni de Gavà va ser l’escenari aquest divendres d’una nova vetllada de «Dansa la fresca». A l‘igual, que l’any passat, l’activitat que estava organitzada pels Amics de la Dansa i l’Ajuntament de Gavà, es va celebrar a la nit, a partir de les 21.30 hores, aprofitant el moment de temperatura més agradable, i va comptar amb la participació de les companyies de Gavà: l’Escola de Dansa Le Bal, l’Escola Leonor Vives, L’Aula de Dansa, Zaghareet Tribal Group i l’Escola de Dansa oriental Nuzha. A més, també hi van prendre part la Companyia Temple i Pureza de Viladecans, l’Estudi Baobabs de Sant Boi, l’Escola Fem Dansa de Sant Vicenç dels Horts y la Companyia juvenil de Ballet Clàssic de Catalunya.
Aquest ha estat ja el cinquè any que Amics de la Dansa organitzava aquest esdeveniment. Segons fonts de l’entitat «es tracta d’una activitat que té força èxit. Habitualment el públic és nombrós i marxa content. A més, el lloc és molt agradable”. També precisen que «per als alumnes sortir a l’escenari per ensenyar allò que han après esdevé la màxima recompensa” i afegeixen que “amb aquesta activitat pretenem promoure el gust i la pràctica de la dansa presentant estils”.





