murta

murta

Jornada lúdica a l’Estany de la Murtra

Dissabte 4 d’octubre de 10 a 13h. Els interessats poden fer la inscripció gratuïta al telèfon 93 479 32 01

Amb motiu del «Dia mundial dels ocells», l’Ajuntament de Gavà convida la ciutadania a participar a la jornada lúdica a l’Estany de la Murtra, organitzada en el marc de les activitats als Espais Naturals del Delta del Llobregat. Es podrà assistir a l’obsevació de l’anellament científic d’ocells, una visita guiada per l’entorn de l’espai i observar l’alliberament d’ocells.

L’Ajuntament de Gavà posa a disposició un autocar gratuït (places limitades). Inscripció gratuïta al telèfon 93 479 32 01. La sortida de l’autocar serà a les 9:30 de la Plaça Jaume Balmes. La tornada serà a les 13:30 a la mateixa plaça.

 

Parc metropolità

Des de l’1 de juliol el parc de l’estany de la Murtra, ubicat entre Gavà i Vila­de­cans, forma part de la Xarxa de Parcs Metropolitans. El parc, lúnic de la Xarxa que té un estany natural, té una extensió de 13.000 m2, i l’atractiu principal és la possibilitat d’observar multitud d’espècies d’aus autòctones gràcies als miradors que s’han instal·lat als dos marges de l’estany. També s’ha creat una passarel·la per a vianants que permet creuar a banda i banda de l’es­tany.

PUBLICITAT