penalitzacions

En Comú Podem Gavà presentarà una declaració política al Ple del mes de juliol, per exigir l’eliminació de les penalitzacions en la jubilació anticipada per aquelles persones que han treballat i cotitzat més de quaranta anys. I és que des del partit morat consideren “profundament injust que qui ha dedicat tota una vida al treball, moltes vegades en feines dures i després de patir acomiadaments, ERO o deslocalitzacions, en la recta final de la seva carrera laboral vegi reduïda la seva pensió de per vida”.

Des d’ECP afegeixen que Gavà, amb una forta tradició obrera i industrial, “coneix de prop aquesta realitat” i, per tant, reclama al govern d’Espanya l’eliminació dels coeficients reductors per a les carreres laborals de quaranta anys o més. També demana que “qualsevol reforma del sistema públic de pensions garanteixi la seva sostenibilitat sense carregar el cost sobre la classe treballadora”.

En el text que presentaran a la sessió plenària d’aquest dijous, En Comú Podem també mostrarà el seu suport “a les organitzacions de pensionistes, sindicats i entitats socials que defensen unes pensions dignes i el reconeixement d’aquelles persones que han sostingut el sistema més de quatre dècades”.

PUBLICITAT