Cartell del Sakura Fest
Cartell del Sakura Fest

El 27 de març, a la plaça Major i La Casa Gran, es durà a terme el I Festival de Cultura Manga i Anime de Gavà. És una proposta sorgida de la comissió de Cosplay de Gavà Jove amb la participació de diferents col·lectius de la ciutat i la col·laboració de la Biblioteca Josep Soler Vidal. Es tracta d’un esdeveniment amb la pretensió d’aglutinar tots els elements i col·lectius que formen part de la cultura “otaku” —aficionats al manga, anime i la cultura japonesa.

Durant tot el dia es podrà gaudir d’activitats com exhibició de K-pop, exhibició d’Idol, concurs de Cosplay, concerts o diferents xerrades sobre manga i anime. També es podrà participar en els diferents tallers, com escriure el nom en japonès o un karaoke.

Hi haurà diversos estands i exposicions amb artistes del manga i l’anime. Al pati interior de La Casa Gran, artistes urbans i la Comissió de Grafiti pintaran un gran mural amb diferents personatges manga.

Comerços locals també participaran en el festival amb elements relacionats amb la cultura japonesa, així com diferents restauradors de la ciutat, que ens permetran degustar la gastronomia d’aquest país.

Una oportunitat per viure una experiència molt divertida i animada.

La programació es pot consultar a www.gavajove.cat o a l’Instagram de @sakurafestgava