El cor de cantaires del col·legi SAFA de Gavà participarà el diumenge, 27 d’abril, en La Missa de La 2 de TVE Catalunya. A l’igual que en ocasions anteriors el grup de joves, sota la direcció de Ricard Gómez, interpretarà diferents peces durant l’ofici religiós que començarà a les 10.30 hores a la capella del Noviciat de la congregació Pureza de María a Sant Cugat del Vallès.
La Missa, presidida habitualment pel sacerdot Carles Cahuana i dirigida per Ignasi Miranda és, a dia d’avui, el programa televisiu més antic en català i s’emet ininterrompudament des del 10 d’octubre de 1982.
Les Religioses Pureza de María
La congregació amfitriona de La Missa, les Religioses Pureza de María, va ser fundada per Alberta Giménez l’any 1874 a Mallorca. Actualment té presència a Amèrica, Àfrica i Europa. Atén un total de 50.870 persones, acollides per 2.448 col·laboradors (docents i no docents) i 279 germanes, majoritàriament en col·legis però també en residències universitàries, hospitals i un Centre d’Ensenyament Superior.





