El Mag Stigman actuarà diumenge a Gavà
El Mag Stigman actuarà diumenge a Gavà

La programació infantil de la Xarxa reprèn els seus espectacles a Gavà i ho fa amb el Mag Stigman i el seu espectacle “Més que màgia”, que es podrà veure aquest diumenge, a partir de les 12 hores, a l’Espai Maragall.

Stigman estarà acompanyat a l’escenari per la seva ajudant i presentarà un espectacle visual, entretingut, ple d’efectes i dansa moderna. Els espectadors podran participar al màxim en aquest show, combinació d’il·lusionisme, ball i malabars, que garanteix bon rotllo i molta diversió per a tota la família.

En aquest muntatge Stigman farà que la seva companya es quedi flotant en l’aire, realitzarà sorprenents efectes de màgia amb foc, manipularà objectes de la vida quotidiana, presentarà el joc més “marrano” del món, i entre d’altres, mostrarà sorprenents actes d’escapisme.

L’espectacle ajunta la màgia amb les coreografies, fent una proposta dinàmica, divertida i molt colorista. Tot això amb la important participació dels voluntaris que vulguin pujar a l’escenari a col·laborar. En definitiva, molt més que màgia en viu i en directe! L’espectacle està dirigit a tots els públics.

Ignasi Steegmann, conegut artísticament com a Mag Stigman, és un artista polifacètic. Des de fa alguns anys, es dedica a anar per teatres, escoles, festes majors i festes privades fent-ho passar bé a tot tipus de públic. Els seus espectacles es caracteritzen per ser molt dinàmics gràcies a la combinació dʼefectes de màgia juntament amb altres elements com la dansa moderna, els malabars i el clown. En definitiva, més que màgia!

Abans de dedicar-se a lʼil·lusionisme, va estudiar teatre musical a lʼescola Memory i té formació en interpretació, cant, dansa i claqué. És psicòleg, graduat en psicologia per la Universitat Abat Oliba i especialitzat en lʼàmbit de la psicologia educativa. Paral•lelament, ha presentat el curs “La màgia com a instrument terapèutic” a la Universitat d’Estiu i actualment, estudia l’ús terapèutic de la màgia en nens amb dificultats de l’aprenentatge i TDAH

Venda d’entrades aquí