El pallasso Marcel Gros torna a Gavà
El pallasso Marcel Gros torna a Gavà

Marcel Gros actuarà aquest diumenge, 12 de març, a l’Espai Maragall de Gavà per posar en escena “Petit Univers”. La funció, encabida dins el programa familiar de la Xarxa, començarà a les 12 hores i en ella el pallasso fa un viatge a la seva infantesa quan era“El Petit de Cal Cordes” i explicarà la història de “La Pilota més grossa del món”. L’espectacle barreja somnis, records i imaginacions, confecciona l’espectacle en viu i en directe com si es tractés d’un llibre il·lustrat.

Podeu adquirir les entrades aquí

Marcel Gros

Marcel Gros és, entre altres coses, clown, bufó i xouman. Va entrar en contacte amb el món de l’espectacle a través de les formacions musicals i de teatre de carrer com l’Orquestra Mandarina i El Setrill. L’any 1984 va ser un dels fundadors de Teatre Mòbil amb Atilà Puig i Jordi Girabal (amb la qual ara torna a actuar a Remember Show).

Després d’un seminari a Roma amb Willy Colombaioni comença a prendre contacte amb les tècniques de circ i descobreix la seva vocació de pallasso, cosa que el porta a aprofundir en les tècniques de clown al costat de Pierre Byland i Philippe Gaulier.

L’any 1991 comença la seva singladura en solitari i des d’aleshores ha creat una vintena d’espectacles que ha portat arreu de l’estat espanyol. Quan en Marcel està sol damunt de l’escenari pot crear amb llibertat, sense perdre l’essència del pallasso. La seva producció és àmplia i s’adreça a tots els públics, encara que ha fet espectacles per a un públic més adult.

Algunes de les seves propostes són Fenomenal (premi “Rialles 98” Òmnium Cultural); Standby, (premi millor espectacle “Fira Tàrrega 2000”); Inventari (premi millor espectacle “Mostra Igualada 2008”); Giralluna; L’embolic; Minuts; La gran A…ventura (millor espectacle “Castilla la Mancha 2012”), Paperipècia, Universari, Contes amagats (Premi Fetén a la millor interpretació 2019) i Planeta M.art. És director i coautor dels darrers muntatges de Teatre Mòbil: Rau Rau, Tríplex, Colossal, Allegretto, Trifulgues i Sense Solta.