El pàrquing de la plaça Balmes obert les tardes dels festius
El pàrquing de la plaça Balmes obert les tardes dels festius

L’Ajuntament de Gavà anuncia que, durant aquestes dates de festes, obre de manera excepcional el pàrquing de la plaça de Jaume Balmes les tardes dels diumenges i dels dies festius. Es tracta d’una de les mesures activades per tal de minimitzar el volum de trànsit al centre durant aquestes dates, on moltes persones vingudes d’altres poblacions s’han interessat especialment per visitar el Bosc Encantat de la Torre Lluc, obert cada dia 17.30 a 22.30 hores.

Recordem que la gran afluència a aquest espai, d’ara fa uns dies, va provocar un col·lapse de vehicles molt important. És per això que el consistori recomana “anar-hi a peu o fer servir el transport públic”.

En cas de venir en cotxe, s’ha reforçat la senyalització de dos grans aparcaments gratuïts als extrems de la ciutat per deixar-hi el vehicle i atansar-se al centre caminant també es disposa de dos aparcaments gratuïts, un al carrer Girona i l’altre a l’avinguda de Joan Carles I, darrere del cementiri.

El Bosc Encantat

La Torre Lluc es converteix, durant uns dies en un Bosc Encantat

La Torre Lluc es converteix, durant uns dies en un Bosc Encantat, un indret màgic i que, durant totes aquestes festes, es pot visitar de 17.30 a 22.30 hores El Bosc Encantat compta amb prop de 100.000 punts de llum distribuïts entre les copes dels arbres, agrupacions d’arbustos, cortines als reixats, motius de sòl 3D i un gran portal d’accés, que queda delimitat amb un tancat de fusta a ambdós costats, per facilitar el pas.

La decoració lluminosa de l’espai es basa en l’ús de la tecnologia LED RGB amb efectes seleccionables, una tecnologia dinàmica que permet el canvi de color i efectes que aporten un gran dinamisme i versatilitat.

El Bosc Encantat incorpora diferents personatges i un conjunt de joguines clàssiques Toys 3D que fan de l’espai un indret lúdic molt especial on es duran a terme activitats de dinamització infantil. Els models tenen una gamma de colors diferents, combinant vermell i daurat, amb llum càlida.