
El president del PP a Barcelona, Óscar Ramírez, ha estat avui a Gavà per acompanyar la líder del partit a nivell local, Mónica Parés, per presentar la campanya de recollida de signatures que la formació ha incitat a nivell nacional per donar suport a les forces i cossos de seguretat de l’estat
Segons ha precitat Óscar Ramírez “es tracta de reclamar a les diferents administracions públiques- govern estatal, Generalitat i ajuntaments– que donin més mitjans econòmics, materials i humans a Mossos d’Esquadra, Policia Municipal, Policia Nacional i Guàrdia Civil, després dels últims aldarulls patits a diferents indrets contra l’empresonament del raper Pablo Hasél”, situacions que, al seu entendre, “són terrorisme de carrer” amb “actes de violència molt greu contra la policia, com va ser calar foc a un furgó amb un agent a dins, agent que casualment és veí de Gavà”.
Tot i que a Gavà, no hi han hagut disturbis i només cal esmentar una concentració pacífica a la plaça Major, el passat 16 de febrer, la portaveu dels populars a la ciutat, Mónica Parés, manifesta que “arreu no ha passat igual, i la policia es va veure atacada sense rebre cap suport per part de cap dels governs. Nosaltres ho trobem inadmissible perquè defensem un model de país on regni la llei, l’ordre, la seguretat la convivència, la democràcia i la llibertat, tot el contrari del que proposa Ada Cola a Barcelona o l’encara vicepresident Pablo Iglesias, que són l’anarquisme i la manca de respecte a l’autoritat”
El PP, a través de la recollida de signatures, també reclamarà que “les administracions es personin com a acusació particular davant dels incidents” perquè molts d’ells “podien haver acabat amb un final molt tràgic”, subratllava Ramírez.