El Partit Popular de Gavà ha avançat el seguit de propostes, entre preguntes i precs, que presentaran al plenari del mes de gener que es farà aquest dijous. La portaveu de la formació a la nostra ciutat, Mónica Parés, preguntarà al govern municipal “quins punts de recollida d’arbres de Nadal ha habilitat, aquest any, l’Ajuntament i quina campanya de promoció s’ha dut a terme per fer-ho arribar a la ciutadania”.
Els populars també s’interessen per les necessitats dels estudiants que aquests dies poden fer ús de les aules d’estudi nocturnes que, durant diferents èpoques de l’any, es posen en marxa a la biblioteca Josep Soler Vidal. Parés entén però que “amb les cada vegada més esteses avaluacions continuades, els exàmens s’allarguen durant tot el curs i per això recuperem un prec que ja vam fer en el seu dia per demanar que hi hagi una sala nocturna permanent en algun equipament municipal de la ciutat on els joves puguin estudiar”.
Els populars també recorden que, “coincidint amb la campanya de Nadal, l’Ajuntament de Gavà, al costat d’altres municipis de l’entorn, va impulsar el “Urban Shooping”, una campanya de promoció del comerç de proximitat, que ara, passades les festes, altres localitats segueixen mantenint viva. És per això que volem saber si Gavà també durà a terme accions per impulsar el comerç de proximitat durant tot l’any”.
Els populars també recorden que “en els darrers mesos, Gavà ha estat escenari de diferents rodatges, ja siguin anuncis i sèries de televisió”, com la recentment estrenada a Telecinco “Sé quién eres” on, entre les localitzacions escollides, hi ha la Sala de Plens de l’Ajuntament. Mónica Parés vol saber “el nombre de gravacions fetes, les previsions que hi han pel 2017 i els ingressos obtinguts”, i més enllà dels beneficis econòmics, “quin pla ha ideat el govern per aprofitar aquesta promoció i projectar turísticament Gavà de cara a l’exterior”.
Finalment, el grup municipal recorda que al juny van presentar un prec al govern municipal demanant “una limitació dels horaris de les zones d’esbarjo per a gossos per evitar molèsties als veïns”. Passats 6 mesos, Mónica Parés vol saber “quines accions s’han impulsat per controlar l’ús d’aquests espais” i recorda que «a Barcelona la seva Síndica de Greuges ja ho ha reclamat”.





