vent-091116

El fort vent que sacseja Catalunya marca avui l’estat dels temps, raó per la qual el Meteocat ha emès un avís.  22 comarques, inclosa la nostra, patiran cops de vent, els més forts de més de 90 quilòmetres per hora a les terres de l’Ebre i a les cotes altes del Pirineu. A la costa central les ventades poden arribar als 50 quilòmetres per hora, raó  per la qual es demana precaució, especialment arran de platja per la mala mar.

Es demana a la ciutadania que extremi la prudència a l’aire lliure en el medi natural, sobretot en les activitats d’alta muntanya, mentre duri l’episodi. També cal valorar suspendre-les en cas de que la situació meteorològica així ho indiqui.

El fred es mantindrà ben viu, no pels valors baixos de la temperatura sinó per la gran sensació de fred provocada pel vent. Les màximes també pujaran i els valors més alts del dia tiraran cap als 18 graus

PUBLICITAT