ERC
Imatge d'arxiu de la construcció d'un bloc de pisos a Can Ribes

ERC Gavà demanarà a l’equip de govern en el Ple Municipal d’aquest octubre que, en coordinació amb la constructora dels pisos que s’estan fent a Can Ribes, faci possible que els futurs propietaris puguin visitar aquests pisos abans de comprar-los.

Els republicans recorden que “comprar un pis és una decisió molt important, de fet és una decisió de futur per a tota la vida. En aquests casos és imperatiu, donada la importància de la inversió, comprovar allò que estàs comprant i, en la major part de les promocions urbanístiques que es fan (independentment siguin privades o públiques), el futurs propietaris poden visitar si no el pis que compraran, un de mostra per veure com serà el lloc on aniran a viure”.

ERC explica que, “segons ens han fet arribar futurs propietaris, encara no han tingut accés a l’interior dels pisos que s’han fet a la zona anomenada Can Ribes per visitar-los i poder verificar que allò que compren s’adequa al que han signat”.

La formació encara va més enllà i assegura que “no sembla que els hi vagin a oferir cap visita i que els veuran el mateix dia que hi entrin per viure. En altres promocions de pisos de protecció oficial del nostre municipi ha passat el mateix, i just després d’entrar-hi a viure, els nous veïns hi van detectar deficiències que va ser complicat solucionar perquè ja hi estaven vivint”.

PUBLICITAT