La companyia Farrés Brothers actuarà a Gavà aquest cap de setmana per posar en escena “Operació AVI”, un espectacle de titelles, actors i trastos varis.
Sinopsis
En un observatori astronòmic, dos astrònoms contemplen la nit: les estrelles, els planetes i la immensitat del cosmos. Els agrada molt. Però quan comença el dia, observen el dia a dia del veïnat, on veuen uns pares que no tracten bé a la seva filla. I això no els agrada res. Mentres tant, un marcià amb problemes busca un lloc on aparcar. Sense voler, provocarà canvis importants en uns quants habitants de la Terra, i ens mostrarà que una família pot ser de maneres molt diferents, només fa falta una cosa: que els que la formen es vulguin.
Fitxa artística
- Creació: Jordi Palet, Jordi Farrés, Pep Farrés
- Interpretació: Pep Farrés, Jordi Farrés
- Disseny de escenografia : Alfred Casas
- Música: Jordi Riera
- Iluminación: Jordi Llongueras
- Disseny de vídeo: Xavi Montañà (Inquiets
Mitjana) - Vestuari dels titeres: Dodiva
L’activitat forma part de la programació estable de teatre familiar de La Xarxa i es podrà veure aquest diumenge a les 12 hores a l’Espai Maragall.
- Preus: Socis Xarxa (de 3 a 12 anys): 8€ – No socis Xarxa i adults: 10€ – Abonament Infantil (de 3 a 12 anys): Anual / Temporada: 1,66€ / 1,83€ per espectacle.
- Venda online d’entrades i abonaments: xarxagava.cat i a l’Espai Maragall de dilluns a divendres de 17:30h a 20:30h; i 1 hora abans de l’inici de l’espectacle en la taquilla del Teatre.





