FRANCESC-MACIA-110714

FRANCESC-MACIA-110714La plaça Francesc Macià acollirà bona part de les activitats.

Les Colomeres celebren les seves festes de barri

La sardinada i botifarrada popular i el ball de nit amb l’orquestra «Variedades» seran les activitats més destacades de la celebració

Aquest dissabte els veïns i veïnes del barri gavanenc de Les Colomeres sortiran al carrer per celebrar la seva Festa Major. A partir de les 12 hores, el parc de Les Colomeres esdevindrà l’escenari de la gran sardinada i botifarrada popular. Paral·lelament es farà mostra de manualitats de puntes de coixí i activitats pels petits. També es farà un taller d’aprofitament d’aliments. A la tarda, les activitats es traslladaran a la plaça de Francesc Macià, on a partir de les 18.30 hores els petits podran gaudir d’un berenar, jocs infantils i una gimcana mediambiental.

 

A partir de les 19.30 hores, els assistents podran passar-ho bé amb les exhibicions de dansa dels grups vinculats a l’entitat veïnal i, a partir de les 23 hores i fins les 2 de la matinada, hi haurà l’esperat ball amb orquestra. Des de l’Associació de Veïns de Les Colomeres, expliquen que aquesta festa la celebren des del 1979 i sempre compta amb una gran participació i precisen que “es tracta d’una cita esperada on es tracta de passar-ho bé i de cohesionar el barri. Volem demostrar que estem vius al barri”.

PUBLICITAT