Els propers divendres 25 i dissabte 26 de novembre tindrà lloc el Gran Recapte d’Aliments 2016. Es tracta d’una activitat solidària organitzada pels quatre Bancs dels Aliments de Catalunya amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades del nostre entorn.
Tots els gavanencs que vulguin prendre part com a voluntaris en aquesta iniciativa es poden adreçar a qualsevol de les entitats locals que hi col·laboren: l’Associació Pro-Ajuda a Minories Marginades, l’Associació de Veïns ca n’Espinós, Càritas Interparroquial de Gavà de les parròquies de Santa Teresa i Sant Pere, Càritas de la Parròquia de Sant Nicasi, i la Creu Roja a Gavà. Aquestes entitats, que són les que formen part del projecte “Aliments Solidaris” de la Plataforma Gavà Solidària, seran les encarregades els dos dies que dura el Gran Recapte de coordinar l’esdeveniment a la nostra ciutat i d’organitzar les tasques del voluntariat.
Cal recordar que per inscriure’s com a voluntari en aquest Gran Recapte d’Aliments també es pot utilitzar la pàgina web de l’esdeveniment: www.granrecapte.com.
Els establiments d’alimentació gavanencs que col·laboren en aquest Gran Recapte 2016 i on, per tant, es poden fer les donacions d’aliments són aquests: el Caprabo de l’autovia de Castelldefels, km 15.77; el Carrefour del centre comercial Barnasud; els Condis ubicats en els carrers Pere el Gran 4, Nª Sra. de Montserrat 84, avinguda Diagonal 6, i Sarrià 19; els Consum dels carrers Sant Lluís 63, Mare de Déu de Montserrat 9, i el de l’avinguda Joan Carles I 29-31; els DIA de l’avinguda Joan XXIII 5, Montflorit 93-95, i Montflorit 40; el LIDL de la carretera Sta. Creu de Calafell 69; i el Mercadona de l’avinguda Joan XXIII cantonada amb Rambla Pompeu Fabra.
El Gran Recapte del 2015 va recollir 4.642.000 kilograms d’aliments en més de .500 punts de recollida i va comptar amb l’ajuda de 25.000 voluntaris. La fita per a l’edició del 2016 és tornar a assolir una xifra similar gràcies a la col·laboració dels voluntaris i donants.





