El cementiri municipal amplia horari per Tots Sants
El cementiri municipal amplia horari per Tots Sants

Amb motiu de la festivitat de Tots Sants, des d’aquest dimarts 24 d’octubre i fins al dia 1 de novembre, s’amplia l’horari del cementiri de forma ininterrompuda de 8 del matí a 19 hores.

A més es posa en marxa un dispositiu especial amb 6 persones que estaran al servei de la ciutadania durant la franja horària que el recinte estigui obert.

Seguretat a la via pública, senyalització i aparcament

Per facilitar l’accés s’habiliten dues zones d’aparcament per la ciutadania que assiteix al cementiri amb vehicle que es distribuiran de la següent manera

  • Pàrquing per on accedeixen els autobusos de la Mohn a la part nord del cementir.
  • Per aquelles persones amb mobilitat reduïda s’habilita, a la part esquerra de l’entrada del cementiri, un espai per facilitar-los l’accés, perquè hi estacionin els vehicles. Aquestzona estarà adequadament senyalitzada.

En previsió d’una assistència massiva de visitants, hi haurà la senyalització informativa amb la ubicació dels pàrquings i el dispositiu de seguretat de vehicles i vianants.

Obres de millora

L’Ajuntament infirma que enguany, amb motiu de les obres de millora del cementiri no es podrà utilitzar el pàrquing d’entrada pel carrer de Sant Lluís, a la part sud del cementiri.

Els treballs d’ampliació consisteixen en la construcció de 104 nínxols nous amb connexió directa al cementiri antic.

A més, es crea un accés nou per a vehicles i persones des del carrer Sant Lluis amb un aparcament per a 105 cotxes.

D’altra banda, es crea un espai de dol gestacional i perinatal situat a la part de l’antic cementiri perquè les famílies afectades tinguin un espai de dol dins la instal·lació.

 

PUBLICITAT