Nicolás Sanz.
ICV-EUiA obre un procés participatiu per perfilar el programa
La coalició a Gavà articularà diferents mecanismes per recollir les aportacions ciutadanes per ratificar el programa electoral
Nicolás Sanz, alcaldable de la coalició, ha anunciat aquest procés que recull “l’esperit d’activitats com la Primavera Weekend, un projecte que ha demostrat que la suma d’esforços de diversos sectors anima a la ciutadania a participar en allò que se sent integrada”.
Sanz ha manifestat que en aquest procés preelectoral la seva intenció i la de la seva coalició és “treballar aprofitant les aportacions de la ciutadania, sumant esforços i treballant en equip. Volem un programa electoral en el qual la gent se senti còmoda i representada amb l’objectiu de millorar la nostra ciutat i la vida dels gavanencs i gavanenques”.
La coalició presentarà en el propers dies aquest projecte participatiu i la seva llista electoral.
Nicolás Sanz concorre, per primera vegada, com a cap de llista de la formació i afronta aquest procés “amb il·lusió i amb l’objectiu d’aportar idees per sortir de la crisi el millor i més aviat possible”.





