El periodista i divulgador artístic, Joan Pau Inarejos, visitarà Gavà aquest dijous, 3 d’abril, per presentar el seu llibre «Amb ulls de romànic«. L’acte organitzat per Òmnium Cultural es farà a la seu de l’AV del Barri del Centre, al Carrer de Salvador Lluch, 6, a partir de les 19.30 hores, i consistirà en una amena conversa amb l’historiador Eveli Villuendas.
«Amb ulls de romànic» proposa un viatge fascinant per l’art català dels segles XI al XII y XIII, tan rellevant i universal com sovint poc valorat o no prou explorat i analitza el llegat que ha deixat al món actual. Ho fa a través d’un mètode apte per a mortals, gràcies a un estil lleuger per a tots els públics, aplanant a terra alguns aspectes a vegades carregosos, amb un llenguatge rigorós, però defugint els tecnicismes.
Joan Pau Inarejos (Sant Boi de Llobregat, 1983) és periodista, locutor, guionista i divulgador artístic. Ha treballat en ràdio, televisió i mitjans digitals. És el creador del compte de xarxes socials @RomànicCatalà, guardonat amb la menció especial dels Premis Sàpiens 2023 en la categoria Millor Iniciativa de Divulgació dels Països Catalans. Col·labora amb el MNAC i és articulista de temes d’art i filosofia.





