Jornada de portes obertes als CAP de Gavà
CAP Gavà 1

Aquest divendres, 12 d’abril, se celebra el Dia Mundial de l’Atenció Primària i Comunitària, raó per la qual els ambulatoris organitzen diverses activitats per a tots els públics.

Entre les temàtiques que es tractaran en format xerrades i activitats es troben, entre d’altres, la gestió emocional, com fer tràmits i accedir als serveis, mites alimentaris, a més de taules informatives i consells pràctics per al nostre dia a dia, com per exemple com fer baixa la febre, com mesurar la tensió arterial a casa, recomanacions sobre la gestió emocional o com abastir una farmaciola amb tot el necessari per a primers auxilis.

Les activitats es desenvoluparan en tres espais de la ciutat: als CAP Gavà 1 i Gavà 2 i a la Unió de Cooperadors de Gavà entre les 10 i les 19 hores.

L’entrada és lliure i no cal inscripció prèvia.

Podeu consultar la programació aquí.

 

PUBLICITAT