El Partit Popular (PP) de Gavà demanarà al govern municipal que els partits polítics amb representació a l’Ajuntament de Gavà puguin estar presents a la Junta Local de Seguretat. Així ho ha avançat avui Mónica Parés, portaveu dels populars gavanencs: “En nom de la transparència, i també per tal que es deixi de polititzar la seguretat a la nostra ciutat, demanem que tots els grups municipals i altres entitats de la ciutat siguin convidats a participar en la Junta Local de Seguretat”.
Els populars faran aquesta petició a través d’un prec en el Ple Municipal de maig que es celebra dijous dia 30. El PP farà tanmateix un altre prec relacionat en aquest cas amb la mobilitat: “Demanem que es revisin els llocs on hi ha línia contínua i línia discontínua a l’avinguda del Mar, ens els accessos a la zona industrial, ja que hi ha llocs on hi ha contínua per accedir a determinats llocs d’aquesta zona industrial i això dificulta els moviments als transportistes. Per tant, demanem que aquests accessos es puguin senyalitzar de la millor manera per tal de millorar la mobilitat de les persones que circulen per la zona”.
En el mateix ple els populars també formularan tres preguntes a l’equip de govern. Una d’elles té a veure de nou amb la mobilitat, i és la que fa referència als “dos ressalts que s’han instal·lat davant d’un pas de vianants a l’avinguda del Mar però que s’han col·locat en el mateix cantó del pas, i per tant en un sentit de la circulació sí que obliga a frenar però en l’altre no perquè el ressalt queda després de travessar el pas de vianants”. Per aquest motiu, el PP creu que això “és una incongruència i preguntarem si es pensa revisar aquests ressalts”.
Altra de les preguntes tindrà un marcat aire estiuenc ja que els populars preguntaran “perquè després de tants anys i de tanta necessitat que hi ha encara no tenim una comissaria fixa de la Policia Municipal i dels Mossos d’Esquadra a la zona de la platja de Gavà ni que sigui durant la temporada d’estiu, que és una reivindicació que el nostre partit fa cada any quan arriben les dates d’estiu”.
La darrera pregunta del PP en el Ple Municipal serà en relació a “la tala de molts arbres que s’està fent a diferents punts de la ciutat”, i en aquest sentit preguntaran “quin són els motius d’aquesta tala i també si els escocells s’han tapat o s’ha fet el que s’hauria de fer realment que és replantar amb altres arbres”.





