raquel-sanchez-110215

raquel-sanchez-110215L’Alcaldessa durant una de les seves reunions amb els veïns als barris.

L’Alcaldessa reprèn les visites als barris

La primera de les reunions es farà dilluns vinenta les 18.30 hores Casa Gran amb els veïns i veïnes del Centre i la Barceloneta

L’alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez, reprèn, a partir del proper dilluns les visites als barris. Sánchez es reunirà novament amb els veïns i veïnes per seguir escoltant les seves preocupacions i constatar si s’han resolt o estan en marxa de resolució  dels problemes plantejats en la primera presa de contacte. Les trobades, que són obertes i participatives, arrencaran aquest 16 de febrer a la Casa Gran amb els veïns i veïnes dels barris del Centre i la Barceloneta. El dia 23 de febrer, l’Alcaldessa estarà al Parc Arqueològic per debatre qüestions referents als barris de can Tintorer, can Tries i can Pere Bori. El 5 de març, la cita serà al Casal Municipal de Cultura American Lake amb persones dels barris de can Serra Balet, Àngela Roca i Àusias March, mentre que l’11 de març la trobada serà amb la gent de Diagonal, Bòbiles i Santa Teresa a la sala d’actes de la biblioteca Josep Soler Vidal. El 16 de març la reunió serà al centre cívic del carrer Tellinaires per parlar de temes referents a Gavà Mar. Les dues darreres reunions programades, seran el 30 de març a La sentiu i el 8 d’abril al barri de Bruguers, i resta pendent per establir la visita a ca n’Espinós.

 

Recordem que projecte de proximitat ha consistit en visitar, per part de l’alcaldessa, zona per zona, les entitats, els equipaments i en escoltar els suggeriments ciutadans. Sánchez explica “el resultat ha estat profitós” i en endavant seguirà apostant per aquesta fórmula.

PUBLICITAT