Dos espectacles de la companyia gavanenca La Roda Produccions han estat nominats en la primera edició dels Premis Teatre Barcelona com a millor espectacle familiar. Concretament, es tracta dels muntatges :“Aladdin. The Pop Musical” i “El vestit pop de l’emperador”. L’elecció dels vencedors serà per votació popular a través d’internet.
Val a dir, que els nominats han estat escollits prioritzant, en general, les noves produccions per davant de reposicions i dels muntatges internacionals que han passat pels escenaris de Barcelona com a part d’una gira europea.
D’aquesta manera, entre les 17 categories s’han nominat a més de 50 muntatges, entre els quals hi ha espectacles de teatre, dansa, circ, gènere musical, familiar, màgia i monòlegs còmics. L’obra que ha aconseguit més nominacions ha estat “Sopa de pollastre amb ordi” (5), seguida d’ “Els nens desagraïts, A.K.A”. i “El temps que estiguem junts” (amb 4 cadascuna). Un altre dels espectacles amb més nominacions ha estat el musical “Rèquiem for Evita”, que n’ha aconseguit tres. Empatat amb aquest últim, “El temps salvatge” i “La importància de ser Frank”, també han aconseguit tres nominacions cadascun.
Per votar cal estar registrat al web de Teatre Barcelona. Cada usuari podrà votar una única vegada, fins el 9 de setembre. Els guanyadors seran anunciats el dia 16 de setembre i entre tots votants se sortejaran diversos regals
“El vestit pop de l’emperador”
Es tracta un muntatge adreçat a tota la família protagonitzat per un emperador molt presumit que farà tot el que calgui per trobar el vestit que el faci únic.
Segons explica el director de la Roda Produccions, Dani Cherta, “l’espectacle destaca per la seva potent il·luminació i les fantàstiques músiques».
4 actors protagonitzen aquesta història: Jordi González, Ariadna Suñer, Víctor Gómez i Guillem Martí, qui justament encarna el paper de l’emperador. També hi col·laboren alumnes de l’Espai Escènic.
“Aladdin. The Pop Musical”
És una comèdia divertida i actual amb molta marxa, molta música i ple de talent i de whatsapps. També és però, una història de superació protagonitzada pel grup musical “Top Flash”, que es presenta a un concurs televisiu per obtenir una gira i l’enregistrament del seu primer disc. Però la guitarra de l’Aladdin, un dels components, es trenca i el jove no es pot permetre comprar-ne una de nova. Gràcies a una llàntia màgica i al poder del geni que la custodia, l’Aladdin obtindrà tres desitjos. sabrà triar els adequats i poder fer realitat el seu somni?.
Es tracta d’un musical per fer reflexionar sobre la fama a qualsevol preu, la repercussió que pot tenir a les seves vides i el paper de les xarxes socials a l’hora d’escampar-la.







