L’Ajuntament assessora els afectats pel tall de llum que vulguin reclamar
L’Ajuntament assessora els afectats pel tall de llum que vulguin reclamar

L’AJUNTAMENT DE GAVÀ INFORMA

Davant la incidència del 17 de setembre passat que va deixar sense subministrament elèctric a uns 800 abonats, informem dels canals de què disposa la companyia subministradora, FECSA-ENDESA, per a realitzar les reclamacions pertinents per danys i perjudicis.

Aquests canals són:

Cal conservar una prova de la notificació (correu electrònic amb avís de lectura, crida a la companyia amb número d’incidència, carta certificada amb justificant de recepció o formulari web de l’empresa).

En cas de comptar amb assegurança d’habitatge, es poden reclamar danys i perjudicis a través de la companyia.

Assessorament municipal

Si tens dubtes sobre com tramitar la reclamació, l’Ajuntament t’assessora.

  • Contacta amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)
  • Atenció telefònica, tots els dimarts i dijous de 9 a 13 hores trucant al 93 263 91 00 ext. 9313
  • correu electrònic omic@gava.cat
  • Dirigeix-te a la teva Regidoria de Barri (Masia de Can Tintorer, C. Rafael Casanova, 5)
  • Divendres 24 de setembre de 9 a 14 hores