L’AJUNTAMENT DE GAVÀ INFORMA
Davant la incidència del 17 de setembre passat que va deixar sense subministrament elèctric a uns 800 abonats, informem dels canals de què disposa la companyia subministradora, FECSA-ENDESA, per a realitzar les reclamacions pertinents per danys i perjudicis.
Aquests canals són:
- A través de correu postal a: Endesa, Sociedad Anónima. Ribera del Loira, 60 28042 Madrid.
- Al correu electrònic: atencionalcliente@endesaonline.com
- Al telèfon d’atenció al client 800 76 09 09
- A través del web (previ registre a l’àrea clients) https://www.endesaclientes.com/
Cal conservar una prova de la notificació (correu electrònic amb avís de lectura, crida a la companyia amb número d’incidència, carta certificada amb justificant de recepció o formulari web de l’empresa).
En cas de comptar amb assegurança d’habitatge, es poden reclamar danys i perjudicis a través de la companyia.
Assessorament municipal
Si tens dubtes sobre com tramitar la reclamació, l’Ajuntament t’assessora.
- Contacta amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)
- Atenció telefònica, tots els dimarts i dijous de 9 a 13 hores trucant al 93 263 91 00 ext. 9313
- correu electrònic omic@gava.cat
- Dirigeix-te a la teva Regidoria de Barri (Masia de Can Tintorer, C. Rafael Casanova, 5)
- Divendres 24 de setembre de 9 a 14 hores